Rabu, 25 Mei 2011

macam-macam

fuyoh!waktu tenang gua hampir hilang.gua dah tak mampu bertenang.memang gua dah cukup serabut macam tali kasut tak ikat kemas.masalah jiwa insan syaitan hina ni,masalah kewangan dengan nak langsai hutang dengan syarikat milik lelaki botak tapi manis ni lagi,dengan pelajaran yang dah makin hari makin jahannam.macam mana lagi?bunga,kalau la lu tau hati gua tengah rosak sekarang,mesti lu takkan faham jugak kan?tiap waktu gua ingat lu.nasib baik gua dah tak mengigau waktu lena.kalau tak,satu kotak isi manusia ni tau gua gilakan lu.haha.gua dah makin lemah dengan jiwa lucifer gua sendiri.gua makin jatuh,sebab bunga.masalah lain gua tak peduli sikit pun.masalah dengan bunga ni yang gua hairan kenapa susah sangat gua nak padamkan.kalau lu mau gua hilang boleh,tapi selagi tuhan tak tunjuk bunga lain dalam hidup gua,selagi itu lucifer dambakan bunga.gua ni walaupun lucifer,tapi gua tetap ada jiwa macam kuman kecil.gua sedar gua sedang tampar dinding konkrit yang memang takkan berganjak seinci pun,tapi gua doa lepas solat,dinding tu akan berganjak.insyaallah.kalau lu baca dan faham penulisan gua yang orang kata rosak ni,alhamdulillah.
sebut hal solat...cantik.sebelum ni gua memang susah la mau solat!(yalah,kata lucifer?)gua sentap lepas baca mesej appa..."orang islam yang baik tak tinggal sembahyang"terima kasih appa,sebab sedarkan gua.gua dah nekad nak tinggal semua benda ala neraka gua sebelum ni,nak tinggal jiwa lucifer ni ja.sebab gua masih sedar betapa hinanya gua di sisi tuhan yang satu.sila tegur gua kalau gua masih di jahannam.gua mau tukar ke tahap paling selesa,jannah.dan bila gua dah capai tahap jannah,gua harap bidadari yang tuhan agung janjikan adalah bunga.amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan