Ahad, 8 Mei 2011

terkenang

hampa penah dapat rasa macam budak ni rasa?haha.sapa kata dak tu,memang noob la.kalau takat rotan tu,nindia!badan ni dah cukup lali dah.dari kecik sampai besaq pon aku dok kena bambu lagi..adik2 aku pulak bulih dok tengok aku kena balun.haram jadah hampa dua!haha.tapi takpa..apa yang mak ayah buat mesti ada sebab. aku cukup syok tgk video ni. dok terbayang2 macamana hampir mati kena baling sabit dgn ayah *aku ada kuasa superpower kot,tiba2 lompat time sabit tu sampai!hahaha..time tu aku darjah tiga.ponteng kelas fardu ain,pi berkubang..*depan rumah pulak tu!hadoi!! kalu dak,arwah awai la aku. *awat macam menyimpang ja ni?? hehehe...ingt...apa yang mak ayah buat ada sebab..depa nak tgk anak2 depa berjaya dalam hidup duniawi & ukhrawi.*amboi!dah macam ustat aku sembang! terima kasih,botak,sebab besarkan abang sampai sekarang. terima kasih mak,sebab lahirkan abang,bentuk abang jadi manusia.
*botak tu,ayah aku.hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan