Ahad, 8 Mei 2011

menangis?

fuyoh! adik aku buat blog lagi awai dari aku??cibai hang,dik..hahaha. aku jenis hati keras,byk masa aku dlm hidup sebagai remaja ni aku habiskan dgn kawan2. adik2 aku ni,..kira macam *alah..mak dgn ayah ada dkt rumah,depa orait la tu...sampai la aku baca blog adik aku tadi,baru aku tau betapa sakitnya hati dia,susahnya hati dia. sumpah,dulu semua tu aku tak pernah ambik tau pon! *ahhaha..apa punya abang hang ni,leman! yang paling menarik,adik aku ada tulis pasai family game,ok lah aku jadi spesifik sikit : UNO card game. ni entri dia.


"Sapa entah yang share video ni kat facebook. Terus teringat kalau main dengan abang ngan adik aku, tobat semua main tipu.
Tapi main kad Uno lagi mencabar. Macam main untuk maruah, sapa kalah memang kena label bengap. Haha. Okaay, abang aku kalau dah agak-agak nak kalah mesti dia bebai. Jarang gila ah dia menang, yang selalu menang adik aku. Balik pada cerita abang aku tadi, dah agak nak kalah tobat dia lempaq semua kad yang ada sambil dok menjerit tak puaih hati. Bila kad dah bercamuk, tak boleh la nak teruskan game. Last-last tak dak sapa menang. Huahaha.
Orang cakap, family game macam ni boleh merapatkan sillaturahin keluarga. Memang ya, kalau mood pemain semua elok-elok belaka. Tapi kalau dok main tipu, riak nak menang pastu kalah memang boleh bergaduh sampai baling-baling remote astro. Ni bagi keluarga aku.
Rindu pulak aku zaman kecik-kecik, semua dok rumah. Huahaha.
Abang aku tu, sampai sekarang dia ja kena menang. Haha, kalau kalah terus bebai. "



*aku menangis tak tau pasai apa time baca entri ni,walhal lagu dok keluaq kot headfon ni : hands of blood-bulletformyvalentine.
*aku sayang adik2 aku. abang minta maaf kalau abang dah banyak buat salah kat hampa..haha.*duit yang aku dok kelam tu kira setel kot?hahaha.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan