Ahad, 19 Jun 2011

kamar seni dan mona lyssa.

fuyoh!hari ini boleh gua kata gua bernasib baik sebab dapat tengok kawan sekolah gua,Haiqal Charlie yang kini meningkat naik nama bersama kumpulan kugiran Mona Lyssa.mungkin ramai yang tak kenal depa ni.Mona Lyssa ni kira dok pukul naik la nama depa dalam UiTM,sebab depa semua anak-anak Sahul Hameed.(kalau salah eja nama,maaf.)berlokasi di Kamar Seni,Bandar Sri Permaisuri,Cheras,gua layan jiwa dengar rekording lagu baru(kot) depa ni.(Kamar Seni,milik AG Coco,gitaris Hujan).yang lebih untung nasib gua,rasanya gua dengar suara para artis bila main Counter-Strike.antara nama yang mungkin(mungkin)terlibat berperang dengan BOT ialah Noh Hujan,Ully Awanband,AG sendiri,serta beberapa nama lagi.depa seronok main lepas menyembahkan diri di ICT(kata Moja).cakap banyak pun tak guna,tembak pun tak kena(ayat Ah Chai @ Johan RL),kalau nak tau lebih lanjut pasai band yang makin pukui naik ni,nah...
Mona Lyssa.

(maaf,gua terkejut dengan muka AG tiba-tiba tersembul di muka pintu studio tadi.)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan