Jumaat, 10 Jun 2011

kali terakhir.

fuyoh!ini merupakan kali terakhir(mungkin??) gua tulis pasal bunga. sebab?gua dah berubah,mungkin.atau gua sengaja ubah akibat konflik yang serupa dengan kuping-kuping kelemumur bertaburan.bersepah.sebab makin lama gua rasa makin makan diri,dan makhluk sekeliling.bayangkan,makin mejadi parah. *semakin lain isinya. haha. gua tak mau ada hubungan yang akan musnah antara makhluk.oleh itu,gua rasa sebaiknya kembali kepada keadaan lama. menjadi kawan. bunga,kalau lu fikir gua kaki gadis,lu silap.satu ketika dulu memang itu jiwa gua.sekarang tidak lagi.manusia mampu berubah dengan sekelip mata,kan?jangan kata manusia lah,sedangkan rokok pon boleh masuk angin?macamana ni?oleh itu bunga,dengan ini,lu sudah kurang satu beban.cakap terima kasih cepat!haha. *gua sedang dalam mood metal ni. maafkan gua kalau isi jiwa gua bersepah. selamat tinggal.

(akibat lama tak atas talian.)
p/s : sila layan lagu ini.dahsyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan