Ahad, 19 Jun 2011

selamat hari bapa.

fuyoh!gua tak sangka gua akan tulis pasal ini,sebab gua kurang sikit nak bersayang dengan ayahanda gua!(neraka tempat kalau celaka macam gua,tau?!)
appa,kalau lu tau hati anak jantan tunggal lu ni,mesti lu kecik hati dengan gua,kan?amma selalu cakap,"apa lu minta appa tak bagi?",dan itu hakikat hidup gua.gua selalu minta duit,barang,malahan rokok daun tembakau jawa lu,appa.dalam masa sama,kalau gua tak dapat,gua akan mengamuk,(biasalah,jiwa remaja memberontak.nanti sampai hari gua jadi ayahanda,anak-anak gua balas balik "jasa" yang ayahandanya hulurkan kat tokwan depa).gua sedar,appa,gua bukan anak yang soleh,selalu ja kata-kata kurang enak lekat dekat muka lu.nasib baik buku lima pemberian long din tak lekat di muka lu dulu,appa.kalau tak,mungkin gua tak menaip semua bait-bait jahanam neraka ini.ramai orang hairan dengan anak jantan lu ni,appa.sebab depa nampak benci dalam mata gua bila sembang hal lu.tapi depa tak tau,jauh dalam jiwa insani lucifer ni masih sayang terhadap appa.hasil benih lu,gua bakal jadi manusia bergelar cikgu,pon macam appa.(dengan izin tuhan).semoga tuhan ampunkan dosa gua terhadap lu appa.dan semoga tuhan rahmati hidup lu appa.anak jantan lu sorang ni masih sayangkan lu,appa.ikhlas dari insani lucifer gua.semoga gua sempat balas segala yang lu curahkan kat gua appa.selamat hari bapa.

ni appa gua.Abd Wahid bin Ayob.
p/s : appa,kalau lepas ni gua masih macam biasa,sila maafkan anak jantan lu yang memang jahanam ini.haha.gua sayang lu,appa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan