Ahad, 17 Julai 2011

alhamdulillah,syukur.

fuyoh!syukur,alhamdulillah,bernafas lagi gua saat ini.siap mampu sedut asap kelabu membunuh,termenung tatap matahari siram alam lagi.

indah ciptaan tuhan.cukup cantik gua rasa saat ini.menulis bait sambil sinar pagi suluh muka.cantik.osem.tapi sayang,sebentar saja lagi,hiruk pikuk kotaraya serta bunyi bising sekeliling mencacatkan permandangan.biasalah.memanglah hari ahad,tapi tak semua warga kotaraya cuti.rezeki kena usaha.gua dah lali dengan segala macam benda yang mencacatkan keadaan.rumah tepi jalan,apa lagi lu mau?

entah apa lagi mahu gua baitkan.macam dah takda apa dalam otak.sekadar bersyukur gua masih bernafas.
(gambar copet internet.)

*sampai bila insan akan sedar erti syukur?

(masih berselindung di balik senyuman.)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan