Selasa, 19 Julai 2011

dilamun cinta?kahkahkah.

fuyoh!gua rasa depa ni dah salah faham ni.ini bahaya.gua bukan dilamun cinta si dara raksasa tu lah!adoi la kawan-kawan.gua seronok kacau si dara raksasa macam itu,ok?itu sahaja.tiada lebih dari itu.dari gua ada hubungan dengan beliau,adalah baiknya gua demamkan hannah tan yang gua mimpikan minggu lepas.adalah baiknya gua bercinta dengan lamb of god.gua rela patah tengkuk sebab muzik dari badan sakit bahana si dara raksasa.haha.

jangan salah faham lagi,kawan-kawan.mungkin cara gua yang keterlaluan dengan "sayang","ailebiu" semua itu mengakibatkan salah faham ini.hiokhiokhiok(gaya kawan gua).layankan saja.tak perlu doakan kebahagiaan gua dengan si dara raksasa itu.tak perlu,ok?gua sentiasa doakan kebahagiaan kita semua.


satu lagi,sila faham yang gua memang seorang yang suka flirt.tapi masih berbatas kadar gatal gua.kahkahkah.

(tuhan,gua minta kekuatan daripadamu untuk selindungkan rasa hati.)

2 ulasan: