Jumaat, 15 Julai 2011

gurauan semata.

fuyoh!ini tak mungkin terjadi.tak mungkin.gua tak mungkin bersama dengan kawan gua sendiri.*amboi!main jujur terus nampak?selalu main bunga? hahaha.gila lah lu orang,kawan-kawan.sampai hati lu orang bahan sampai merah muka gua.sememangnya gua kan seorang yang suka bergurau?tak perlu kot ambil serius hal ni.

tak perlu kot gua senaraikan nama mereka-mereka yang terlibat membahan gua dan bekas gadis berbaju belang hitam hijau.gua harap apa yang mereka-mereka ini doakan tak tercapai!(jahat mulut gua!)sememangnya satu seksa tubuh badan dan mental gua.dah macam punching bag bak kata penjajah.habis merah sana sini serata badan.seksa,seksa. *bodoh,depa dah makin tak faham lu punya bait.

ok.gua cerita.gua ada keluarga baru di tempat baru gua ni.ada uda,ada lah dara.maka oleh itu,kami semua ini amatlah rapat sekali.nak dijadikan cerita,seorang dara raksasa ini selalu menjadi tempat curahan rasa gua bilamana gua ada masalah dengan cik muncung(sekarang gua dah tak ada apa-apa dengan cik muncung,kbai cik muncung! :D).oleh itu,gua dengan secara tidak langsung selalu lah membahan si dara raksasa ni,dan akibatnya,si dara raksasa selalu bagi gua hadiah berupa penampar,cubitan maut,serta penumbuk di serata ceruk badan gua.

antara bahan yang kira merangsang insan lain terhadap gua dan dara raksasa : sayang,ailebiu,cinta hati,macam-macam lagi lah.semua tu memang gua yang lafaz,tapi maksud tak ikut sekali.tertinggal di lubuk neraka.maka jadilah cerita bahawasanya gua dan si dara raksasa menyimpan suatu cerita rahsia antara kami.nahh!makin kesian pula si dara raksasa menahan tuduhan melulu.sumpah,gua seronok kacau orang sampai macam ni tahap.

si dara raksasa yang baru(tak baru sangat pon!) putus cinta (rasanya?) dengan si thespian,dan gua pun bergelar Lucifer jahanam yang masih bujang.mungkin,insan-insan tersebut rasa gembira jika kami ada sesuatu.ini GILA!this is mad.acest lucru este nebun bak kata insan dari romania.sememangnya gua minta dari dijauhkan jodoh gua dengan si dara raksasa,sebab memang kami dah ada hubungan : rakan.
(cuba teka,mana satu si dara raksasa?)
*kalau dah jodoh,tak ke mana.


p/s : tuhan,tolong gua.gua dah tak mampu selindung rasa hati gua dengan gelak tawa dan senyuman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan