Khamis, 7 Julai 2011

skandal?

fuyoh!dengan ini,gua memaklumkan bahawa taraf skandal tu rendah.sudah pasti kalian hairan apa punca tiba-tiba gua kata itu macam,kan?seingat gua lah,gua tak pernah main skandal-skandal ni.tak gentle bak bahasa penjajah.dah alang-alang nak main gadis,lepas main,tinggal.apa jadah tunggu lama dok kesah jadi skandal-sundal pulak?baik tukar-tukar gadis dari pegang status skandal.jatuh ke bumi testis gua kalau main skandal.(kalau ada yang mengaku skandal dengan gua,mari jilat tapak kaki gua.)(sekadar ingatan sebelum teruskan tafsir madah gua : ini cuma pandangan gua terhadap taraf.bukan gua nak hina makhluk yang ber-skandal.maaf kalau sakit hati.)

sebab apa gua tulis ini madah?sebab cik muncung ajak gua skandal.ini memang gua terus terang.dulu cik muncung pernah jadi gadis pujaan gua.sampai dah jadi milik gua,tunggu nak ikat.(memang takkan ikat dalam masa dekat la,muda lagi)pernah naik sebagai pasangan syaitan/malaikat di sekolah banyak S.(dah lupa,samada haji abah atau pak nord yang cakap.)dah hampir tiga tahun,tiba-tiba hancur.sampai gua boleh suka bunga semata-mata nak buang cik muncung.namun dengan itu,(amboi!)gua tak mampu tipu diri gua, yang masih ada nama cik muncung.demam gua sebab bunga pon mai hanya sebentar.kira sekarang,gua dengan cik muncung tak ada apa-apa hubungan lah.tiba-tiba nak skandal?apa jadah bodoh cik muncung?gua dah lamar lu jadi suri sementara nak tunggu halal,lu tolak.nak ajak skandal?waras kah lu?agak-agak lu lah,cik muncung,apa yang gua rasa bila lu nak macam ni?gua bukan marah lu sebab lu blok gua.itu lu punya masalah,bukan gua.gua tak marah sebab si F(uck) yang lu seronok sangat sembang tu.gua bengang sebab lu bengap.bukan salah gua kalau lu bengang dengan gua.memang tabii gua cakap kasar macamni.lu tak faham kot apa ada dalam hati gua.kalau lu pernah cakap gua dah berubah,ya!memang gua dah berubah.sebab lu sendiri.sebab gua sendiri nak berubah.gua dah tak yakin dengan hati gua sendiri.ada lagi sayang akan cik muncung,tapi kalau nak skandal - " boleh mampus!".
p/s : jangan sampai rasa ini lenyap,cik muncung.gua takmau.

2 ulasan:

  1. gua suke artikel ni bro. n cara penulisan lu.

    BalasPadam
  2. terima kasih bro.teruskan membaca madah jahanam gua. :D

    BalasPadam